Lurex
Підписатись
Подписка на рассылку Подпишитесь и получайте самые интересные акции и выгодные предложения!

Пн - Пт: з 9:00 до 18:00

Сб - Нд: Вихідний

29009 Ukraine,
Хмельницький,
Львівське шосе, 6

Як оформити замовлення?
 

Пройти реєстрацію на сайті та обрати тип покупця:

Оптовий — не зможете купити менше 5 товарів.
Дропшипінг — повинні підтвердити свій ресурс продажу.
Роздрібний — можете купувати від одного товару за роздрібною ціною, а при покупці від 5 одиниць - за оптовими цінами.
 

Після реєстрації, вам потрібно вибрати товари з каталогу, що сподобалися, і додати їх в корзину, натиснувши кнопку "ПОДОБАЄТЬСЯ - БЕРУ".  В корзині потрібно заповнити поля в розділі “Доставка та оплата” та підтвердити замовлення. Після підтвердження, ви отримаєте повідомлення з номером замовлення та рахунок для оплати. У призначенні платежу обов'язково вказуйте номер замовлення, ім'я та прізвище покупця. 
 

Як вибрати розмір?
 

На нашому сайті в кожній картці товару під фото вказані “Заміри виробу” та “Розмірна сітка”. Щоб правильно вибрати розмір, потрібно орієнтуватися на реальні заміри виробу, які вказані в таблиці. Розмірна сітка розміщена нижче допоможе вам визначити свій розмір, знявши перед цим мірки свого тіла. Детальні про це читайте тут.
 

Коли буде відправлено моє замовлення?
 

В день його оплати, якщо платіж був здійснений до 17:00 робочого дня. В суботу-неділю відправка замовлень не здійснюється. В особистому кабінеті ви можете переглянути статус замовлення та після його відправки - побачити номер ТТН. 

До речі, підтверджуючи замовлення, ви можете його доукомплектувати іншими товарами доки не з'явиться у вашому кошику статус "Зібраний". Після цього замовлення змінити буде неможливо! Дозамовлення буде сформовано у нову посилку та мати інший номер ТТН!

Зверніть увагу!
Покупці, які не забрали свої посилки відправлені по накладному платежі, зможуть сформувати наступні замовлення лише після 100% передоплати та компенсації за попередні “холості” доставки.
 
 

Скільки часу тримається бронь на товар?
 

Товари в кошику непідтверджених замовлень резервуються лише на одну годину у оптових покупців. У кошиках непідтверджених замовлень в інших типів покупців (роздріб, дропшипінг) товари не резервуються.
Автоматично розформовуються всі замовлення з передоплатою, за якими протягом двох днів не буде здійснено 100% оплату.
 

Як правильно оформити призначення платежу?
 

Оплачуючи замовлення ОБОВ'ЯЗКОВО в рядок «призначення платежу» напишіть своє ім'я та прізвище і номер замовлення!
Ваше замовлення буде зібрано та надіслано тільки після надходження коштів на наш рахунок. Після підтвердження бухгалтером вашої оплати, посилка буде відправлена ​​на вказану адресу протягом 24 годин.
 

Чи є обмін та повернення товару?
 

Ви можете повернути товар з будь-якої причини протягом 14-ти календарних днів. Хочемо зауважити, що поверненню підлягають лише нові товари. Після прання та носіння товар обміну не підлягає! Ознайомтеся докладніше з правилами повернення та обміну у нас на сайті.
 
 

Яке мінімальне замовлення для опту?
 

 Мінімальна кількість товарів для оформлення оптового замовлення - 5 одиниць. Вам не обов'язково замовляти повну розмірну лінійку. Ви завжди можете вибрати тільки потрібні вам розміри та кольори.

 

Чи можна оптовому покупцеві деякі замовлення надсилати по дропшипінгу?
 

Оптовий покупець має право надсилати деякі свої замовлення по системі дропшипінг. 
У вас є можливість оформляти замовлення від однієї одиниці товару та надсилати замовлення своїм покупцям за системою дропшипінгу.

Що для цього потрібно:

1. Необхідно в кабінеті покупця змінити тип покупця з оптового на дропшипінг, вказавши посилання з браузера (починаючи з http...) на ваш ресурс продажу (сайт або сторінка в соцмережі) та підтвердити кнопкою свій вибір.

2. У профілі дропшипера можете ознайомитися з цінами та знижками за цим типом покупця. При оформленні замовлення на умовах дропшипінгу ви повинні вказати адресу вашого покупця і до такого замовлення будуть застосовані всі правила оформлення на умовах дропшипінгу. Після підтвердження такого замовлення не забудьте у своєму профілі кабінету покупця змінити тип покупця на оптового (підтвердити кнопкою свій вибір), щоб знову бачити оптові ціни оформляти оптові замовлення.

 

Чи є відправка післяплатою по системі дропшипінг?
 

Ми відправляємо по дрошипінгу післяплатою. Все, що вам потрібно - це:

- вказати ціну, за якою ви продаватимете товар своєму клієнту в полі “Сума післяплати”;
- поставити відмітку необхідності надсилати ТТН вашому покупцю;
- вказати ваші банківські реквізити для зарахування вашої комісійної винагороди;
- поповнити свій баланс на 100 грн/замовлення (без прив'язки до замовлення) для права надсилати післяплатою.

Навіщо поповнювати баланс: 

- ця сума після закінчення 14 днів може бути використана для відправки наступного замовлення післяплатою з розрахунку 100 грн за 1 замовлення;
- з цієї суми буде віднято вартість холостої доставки у разі відмови отримати посилку;
- кожен ваш покупець має право (згідно із законодавством України) повернути замовлення протягом 14 календарних днів, тому ця сума заморожується на 14 днів на вашому балансі та у разі повернення замовлення вашим покупцем - вартість доставки буде вирахована з цієї суми;
- після закінчення 14 днів ви зможете отримати на свою карту комісійну винагороду за замовлення, якщо таке замовлення не було повернене вашим покупцем.


Чи є вивантаження товарів для мого інтернет-магазину чи соцмереж?
 

Інтернет-магазин L’UREX надає готові вивантаження товарів для сайтів на платформі prom, zakupka, bigopt та інших систем, які використовуються стандартними файлами імпорту товарів у форматі xml, yml, xls, xlsx.

 

Пам'ятайте, що відкривати посилання прайсу в браузері не можна. Його потрібно лише скопіювати та вставити у поле в адмінці вашого ресурсу. >Зверніть увагу, що завантаження може тривати деякий час (від кількох секунд до декількох хвилин), тому, щоб відкрити архів, необхідно дочекатися завершення процесу завантаження. Тільки після завершення завантаження каталогу ви зможете відкрити вміст папки.
 

Важлива інформація!
 

Якщо ваш пристрій не підтримує вивантаження файлів, перевірте наявність програми архіватора, швидше за все, цієї програми немає на вашому пристрої. В такому випадку встановіть необхідну програму на свій пристрій:
- для Android: RAR або WinZip
- для пристроїв з iOS: iZip

 

Як часто оновлюється асортимент?
 

Асортимент у нашому інтернет-магазині оновлюється два рази на тиждень - у вівторок і четвер.

Зверніть увагу
Нещодавно переглядали

Ласкаво просимо в інтернет-магазин жіночого одягу L'UREX!

Ми розуміємо, що мова є важливим засобом спілкування, тому ми надаємо можливість Вам обрати мову, яка є зручною для Вас.

Будь ласка, оберіть мову сайту, щоб мати найкращий досвід перегляду та взаємодії з нашим контентом.

Ми використовуємо файли cookie, щоб допомогти вам у навігації та аналізі трафіку. Якщо ви продовжуєте використовувати цей сайт, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.