Lurex
Підписатись
Подписка на рассылку Подпишитесь и получайте самые интересные акции и выгодные предложения!

Пн - Пт: з 9:00 до 18:00

Сб - Нд: Вихідний

29009 Ukraine,
Хмельницький,
Львівське шосе, 6

+380 (96) 715-28-37

+380 (66) 630-40-21

+380 (96) 715-28-37

+380 (66) 630-40-21

Часті питання про компанія LUREX

Виберіть зі списку і клацніть на питання, що Вас цікавить:

Як оформити замовлення?

Як вибрати розмір?

Коли буде відправлено моє замовлення?

Чи є обмін та повернення товару?

Скільки часу тримається бронь на товар?

Яке мінімальне замовлення для опту?

Чи можна оптовому покупцеві деякі замовлення надсилати по дропшиппінгу (замовляти від 1 од.)?

Чи є відправка післяплатою по системі дропшипінг?

Чи є вивантаження товарів для мого інтернет-магазину чи соцмереж?

Як ви надсилаєте товари до Росії чи інших країн?

Як часто оновлюється асортимент?

Як побачити свої замовлення у профілі?

У яких випадках можна скористатися безкоштовною доставкою?

 

 

Як оформити замовлення

Щоб оформити замовлення на нашому сайті, Вам потрібно:
Вибрати товари, що сподобалися, і покласти їх в кошик, натиснувши кнопку "купити".  
Потім вибрати тип покупця. 
* Оптовий — не зможете купити менше 5 товарів.
** Дропшипінг — повинні  підтвердити свій ресурс продажу.
*** Роздрібний — можете купувати від 1 од. товару, при покупці від 5 од. - оптові ціни
Потім оформити та підтвердити замовлення.

Для того, щоб на етапі перегляду товарів перед додаванням їх до кошика бачити актуальні ціни за Вашим типом покупця із застосуванням усіх можливих знижок (в т.ч. залежно від кількості товарів у кошику) - Вам необхідно зареєструватися або авторизуватися на нашому сайті. Повна інформація про Ваші ціни, знижки, замовлення - у Вашому профілі.

 

 

Як вибрати розмір?

Щоб правильно вибрати розмір - необхідно розділити поняття вимірів виробу та мірок свого тіла. Для Вас ми підготували детальну інформацію про те, як правильно підібрати потрібний Вам розмір .

 

 

Коли буде відправлено моє замовлення?

Відправка замовлення - в день його обробки/оплати (до 17:00 робочого дня) - всі товари є в наявності.

Встигніть оплатити своє замовлення до 17-00 робочого дня і повідомити нам про це за вайбер/тел: +380967152837 - Ваше замовлення в цей же день буде Вам відправлено та передано номер ТТН до Вашого кабінету.

У списку замовлень Вашого кабінету можете відкрити замовлення, що Вас цікавить, і за номером ТТН відстежити рух посилки.

• Підтверджуючи замовлення, Ви можете його доукомплектувати іншими товарами доки не з'явиться у вашому кошику статус "Зібраний". Після цього замовлення змінити буде неможливо! Дозамовлення буде сформовано у нову посилку та мати інший номер ТТН!


ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
1.  Покупцям, які не отримали посилок, відправлених післяплатою, наступні замовлення зможемо відправити тільки після 100% передоплати та компенсації холостої доставки попередніх неотриманих замовлень.
2.  Автоматично розформовуються всі замовлення з передоплатою, за якими протягом 2х днів не буде здійснено 100% оплату.

 

 

Чи є обмін та повернення товару?

Якщо з якихось причин товар не підійшов – можете його повернути і, за погодженням з Вами, ми повернемо гроші або відправимо заміну. Поверненню підлягають лише нові товари. Після прання та носіння товар обміну не підлягає! Ознайомтеся докладніше з правилами повернення та обміну у нас на сайті.

 

 

Скільки часу тримається броня на товар?

Товари в кошику непідтверджених замовлень резервуються лише на 1 годину у оптових покупців. У кошиках непідтверджених замовлень в інших типів покупців (роздріб, дропшипінг) товари не резервуються.
Автоматично розформовуються всі підтверджені замовлення з передоплатою, за якими протягом 2х днів не буде здійснено 100% оплату.

 

 

Яке мінімальне замовлення для опту?

Мінімальна кількість товарів для оформлення оптового замовлення - 5 одиниць будь-яких товарів. Вам необов'язково замовляти повну розмірну лінійку, Ви завжди можете вибрати тільки потрібні Вам розміри та кольори.

 

 

Чи можна оптовому покупцю деякі замовлення надсилати по дропшипінгу (замовляти від 1 одиниці)?

Оптовий покупець має право надсилати деякі свої замовлення по системі дропшипінг. 

Якщо Ви є нашим оптовим покупцем та деяким Вашим покупцям необхідно надіслати оптові чи роздрібні замовлення безпосередньо від нас - у Вас є можливість оформляти замовлення від 1 одиниці та надсилати замовлення своїм покупцям за системою дропшипінгу.

Для цього Вам необхідно в кабінеті покупця змінити тип покупця з оптового на дропшипінг, вказавши посилання з браузера (починаючи з http...) на Ваш ресурс продажу (сайт або сторінка в соцмережі) та підтвердити кнопкою свій вибір.

У профілі дропшипера можете ознайомитися з цінами та знижками за цим типом покупця. При оформленні замовлення на умовах дропшипінгу Ви повинні вказати адресу Вашого покупця і до такого замовлення будуть застосовані всі правила оформлення на умовах дропшипінгу. Після підтвердження такого замовлення не забудьте у своєму профілі кабінету покупця змінити тип покупця на оптового (підтвердити кнопкою свій вибір), щоб знову бачити оптові ціни оформляти оптові замовлення.

 

   Як правильно оформити призначення платежу!

Оплачуючи замовлення ОБОВ'ЯЗКОВО в рядок «призначення платежу» напишіть своє прізвище та номер замовлення!

Ваше замовлення буде зібрано та надіслано тільки після надходження коштів на наш рахунок. Після підтвердження бухгалтером вашої оплати, посилка буде відправлена ​​на вказану адресу протягом 24 годин.

 

Чи є відправка післяплатою по системі дропшипінг?

Ми можемо надсилати післяплатою* замовлення Вашим покупцям.

Якщо Вашому покупцеві необхідно відправити замовлення післяплатою, то Вам при оформленні замовлення слід вибрати відповідний вид оплати - відкриються додаткові поля:
-  для вказівки суми післяплати*, яку повинен буде сплатити Ваш покупець при отриманні замовлення (з Вашими комісійними, які ми повернемо Вам на Вашу банківську картку),
- для вказівки Ваших банківських реквізитів.
 

Ви маєте право в загальну суму післяплати включити свій заробіток / комісійні. З сплаченої Вашим покупцем загальної суми післяплати, закладена сума Вашої комісії (заробітку) зараховується на статтю комісійної винагороди Вашого балансу.

Сума Вашого заробітку блокується на Вашому балансі на 14 днів після її отримання, після закінчення цього часу, сума Ваших комісинних (заробітку) буде перерахована на Ваші банківські реквізити, зазначені у замовленні. Якщо Ви плануєте збільшити резервний баланс**(для можливості відправляти замовлення післяплатою Вашим покупцям) за рахунок комісійного балансу, то Ви можете повідомити про це менеджеру.

*Всі ризики щодо повернення Ваших покупців несете Ви, тому для того, щоб мати право відправляти замовлення Вашим покупцям післяплатою, на Вашому резервному балансі повинна бути сума не менше 100грн, яка блокується/заморожується на час доставки післяплатою замовлення Вашому покупцю до моменту отримання оплати за замовлення. Якщо на Вашому резервному балансі немає таких коштів, то Вам необхідно внести на свій баланс 100 грн. Ви маєте право переказати частину коштів зі свого комісійного балансу на **резервний баланс, збільшення якого дозволить відправляти Вашим покупцям ще більше замовлень післяплатою (100грн/замовлення).

У разі відмови від отримання замовлення Вашим покупцем (повернення) - з Вашого резервного балансу буде списано суму витрат на холосту доставку (ми надаємо Вам відповідні документи за кожним таким замовленням). Чим більша сума Вашого резервного балансу, тим більше замовлень одночасно можемо відправити Вашим покупцям післяплатою. На Вашу першу вимогу кошти з резервного балансу ми повернемо Вам назад, з урахуванням витрат на доставку неотриманих/неоплачених замовлень Вашими клієнтами.

 

 

 

Чи є вивантаження товарів для мого інтернет-магазину чи соцмереж?

Готові вивантаження товарів* надаємо для сайтів на платформі prom, zakupka, bigopt та інших систем, які використовуються стандартними файлами імпорту товарів у форматі xml, yml, xls, xlsx.

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ФОРМАТУ СКАЧУВАННЯ

Активне посилання на прайс всіх видів товарів (крім архівних та знижених у ціні), яке автоматично 1 раз/день буде в прайсі оновлювати товари, можете запросити у свого менеджера через viber: 380967152837 або 380684285902.
Пам'ятайте, що відкривати посилання прайсу в браузері не можна, його потрібно лише скопіювати та вставити у поле в адмінці Вашого ресурсу.

Зверніть увагу, що завантаження може тривати деякий час (від кількох секунд до декількох хвилин), тому, щоб відкрити архів, необхідно дочекатися завершення процесу завантаження.

Тільки після завершення завантаження каталогу Ви зможете відкрити вміст папки.

*Важлива інформація!

Якщо Ваш пристрій не підтримує вивантаження файлів, перевірте наявність програми архіватора, швидше за все, цієї програми немає на Вашому пристрої. В такому випадку встановіть необхідну програму на свій пристрій:
- для Android:  
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rarlab.rar&hl=ua
або
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.winzip.android&hl=ua
- для пристроїв з iOS: 
https://apps.apple.com/ru/app/izip-zip-unzip-unrar/id413971331

Скопіюйте посилання на завантаження відповідного програми та вставте в браузер - завантажте та встановіть (безкоштовно) програму на свій пристрій.

Всі -  наші вивантаження вже доступні на Вашому пристрої!

 

Як часто оновлюється асортимент?

Свій асортимент у нашому інтернет-магазині ми оновлюємо (поповнюємо новинками) 2-3 рази на тиждень, але не рідше 1 разу на тиждень.

 

 

Як побачити свої замовлення у профілі?

Вам необхідно зайти у свій профіль, де зліва Ви побачите список, в якому потрібно вибрати "Список замовлень".

Потім в колонці дії клацаємо на замовлення і переглядаємо його з подробицями.
 

 

У яких випадках можна скористатися безкоштовною доставкою*?

1 - Слідкуйте за нашими акціями - часто надаємо можливість доставити замовлення безкоштовно залежно від акційних умов.
2 - Підписуйтесь та отримуйте наші viber та email розсилки – регулярно відправляємо промо-коди на знижки, в т.ч. - на безкоштовну доставку.

*Безкоштовна доставка не застосовується:

1 - для замовлення покупця, перед яким із трьох останніх було не отримане замовлення, повернення або продовження терміну зберігання замовлення на складі транспортної компанії,
2 - для замовлення з післяплатою,
3 – для доставки замовлення за межі України.

Зверніть увагу
Вже закінчується
Нещодавно переглядали

Вітаємо!

Відтепер інтернет-магазин L'UREX доступний і на українській мові.

Ви можете самостійно вибрати мову сайту.