29009 Ukraine,
Хмельницький,
Львівське шосе, 6
1.1 Ці умови визначають правила взаємодії між інтернет-магазином https://lurex.in.ua/uk та його клієнтами (як фізичними, так і юридичними особами), які здійснили замовлення через сайт.
1.2 L'UREX здійснює продаж та доставку товарів по всій території України.
1.3 Магазин реалізує товари оптом, у роздріб та за системою дропшипінг. Повернення товару здійснюється відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів».
1.4 При оформленні замовлення на сайті, клієнт автоматично приймає ці умови та підтверджує свою ознайомленість з ними.
Цією угодою передбачено можливість для користувача придбати товари, які представлені в каталозі інтернет-магазину L'UREX.
3.1 Клієнт може оформити замовлення, додавши товар до кошика.
3.2 Замовлення вважається правильно оформленим, якщо клієнт заповнив усі необхідні поля у формі, яка дозволяє ідентифікувати покупця та зв'язатися з ним:
Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, яку він надає, оскільки це може вплинути на виконання замовлення.
3.3 Якщо замовлених товарів немає на складі, продавець може скасувати замовлення покупця, повідомивши про це останнього. Якщо замовлення скасоване або товар відсутній після передплати, вартість анульованого товару повертається на картковий рахунок покупця.
3.4 Після оформлення замовлення покупцеві надсилається інформація щодо обраного товару та реквізити для оплати на вказаний рахунок. Очікувана дата відправки узгоджується з менеджером магазину.
4.1 Доставка відбувається поштовим відправленням через службу «Нова Пошта» чи «Укрпошта».
4.2 Інтернет-магазин не несе відповідальності за роботу служб доставки, а також за дії інших третіх осіб.
4.3 Якщо замовлення було передоплачене, але не було вчасно отримане, його можуть відправити знову за умови компенсації витрат на доставку (витрати на послуги у обидві сторони). Також можливе повернення коштів на картковий рахунок покупця з вирахуванням витрат на доставку.
4.4 Доставка відбувається до відділення або за адресою – залежно від побажань клієнта.
5.1 Оплату можна здійснити кількома способами:
Якщо ви обираєте оплату готівкою при отриманні відправлення через будь-яке відділення Нова Пошта чи Укрпошта, покупець сплачує комісію за пересилання коштів згідно з діючими тарифами компанії.
6.1 Якщо товар не відповідає вашим очікуванням, його можна повернути протягом 14 днів після отримання замовлення. Причинами повернення можуть бути:
6.2 Для повернення необхідно зв'язатися з менеджерами інтернет-магазину через viber: +38 (096) 715-28-37. А також надати необхідну інформацію (номер і дата замовлення, ПІБ, артикул товару та причину повернення).
6.3 Перед поверненням перевірте стан товару. Збережіть ярлики, бірки, упаковку з штрих-кодом. Перевірте чи на товарі немає слідів використання, наприклад, забруднень та сторонніх запахів.
6.4 Повернення та обмін товарів здійснюється через транспортну компанію «Нова Пошта» або «Укрпошта». Адреса для відправлення у разі обміну буде надана.
6.5 Після отримання товару його стан буде перевірено. Клієнту надішлють новий товар або повернуть кошти на вказаний банківський рахунок. Терміни обміну залежать від моменту отримання посилки з поверненим товаром.
Ми розуміємо, що мова є важливим засобом спілкування, тому ми надаємо можливість Вам обрати мову, яка є зручною для Вас.
Будь ласка, оберіть мову сайту, щоб мати найкращий досвід перегляду та взаємодії з нашим контентом.