Згідно із «Публічним договором про оптову співпрацю», покупець має право на повернення товару належної якості впродовж 4 (чотирьох) календарних днів з моменту отримання замовлення:
- у разі, якщо товар має невідповідність заявленій виробником якості (можливі його обмін або повернення);
- якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує клієнта (обмін на аналогічний або будь-який інший наявний товар; повернення товару на склад з умовою повернення коштів).
ОБОВ'ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
- Повідомлення про повернення: зателефонувати або повідомити нас на Viber: +380(96)7152837 або +380(68)428-59-02 про намір відправити повернення й обов'язково докласти:
- заповнену та підписану копію бланка заяви на повернення (ми надсилаємо бланк заяви на повернення разом із замовленням);
- фото дефекту, якщо повернення пов’язане з браком.
- Підтвердження умов: очікуйте відповіді від менеджера, який підтвердить, чи дотримано умов і термінів для повернення.
- Документи у посилці: додайте заповнений бланк заяви у посилку разом із товаром, який плануєте повернути або обміняти. Це є обов’язковою умовою.
- Відправка товару: посилку надіслати (за власний рахунок) Новою поштою на зворотню адресу з бланком заяви на повернення. (Важливо: повернення приймаємо лише Новою Поштою!). Вартість доставки оплачуєте ви (покупець) згідно з тарифами Нової пошти. Але наразі можна скористатися послугою «Легке повернення» (вартість доставки повернення покриває Нова Пошта). Зверніть увагу: якщо повернення товару пов’язане з браком, то відправлення повернення буде здійснюватися за наш рахунок.
- Підтвердження отримання: очікуйте повідомлення у Viber або телефонного дзвінка від менеджера після надходження товару на склад. Повернення коштів за товар здійснюється протягом трьох робочих днів з моменту прийняття товару.
- Умови прийняття товару: повернення приймається лише за умови збереження товарного вигляду:
- наявність паперових етикеток і ярликів;
- оригінальне пакування зі штрих-кодом;
- товар у чистому, непошкодженому вигляді, без слідів носіння, прання, забруднень чи запахів.
При примірці уникайте забруднень (тональний крем, помада, дезодорант тощо).
- Обмеження на повернення: деякі категорії товарів, наприклад боді, не підлягають поверненню та обміну відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994.
Важливо! При отриманні повернення без вищевказаних умов або у неналежному стані (без дотримання товарного вигляду) ми залишаємо за собою право таке повернення не приймати.
У разі незабрання товару з Нової Пошти (якщо покупець не забрав замовлення або не з’явився за замовленням до відділення), він зобов’язується компенсувати вартість доставки. У разі неоплати доставки на балансі покупця формується заборгованість, а наступні замовлення будуть відправлені лише після її погашення. Якщо на балансі покупця є кошти, ми можемо використати їх для погашення цієї заборгованості.