Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", будь-який товар, замовлений клієнтом у нашому інтернет-магазині, можна повернути або обміняти впродовж 14 (чотирнадцяти) календарних днів, з моменту отримання замовлення, у випадку:
- якщо товар не відповідає заявленій виробником якості (обмін або повернення);
- якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує клієнта (обмін на аналогічний або будь-який інший наявний товар; повернення товару на склад з умовою повернення коштів).
Обов'язкові умови для повернення або обміну
- Зателефонувати або повідомити нас на Viber: +380(96)7152837 або +380(68)428-59-02 про намір відправити повернення й обов'язково докласти:
- копію обов'язково заповненого та підписаного бланка заяви на повернення (надсилаємо бланк заяви на повернення разом із замовленням);
- у разі виявлення браку, надіслати фото на Viber.
- Отримати відповідь на ваше повідомлення від нашого менеджера з підтвердженням дотримання вами умов та термінів повернення.
- Вкласти заповнений бланк на повернення у посилку з товаром, який плануєте повернути або обміняти – обов'язкова умова.
- Посилку надіслати (за власний рахунок) Новою Поштою на зворотню адресу з бланком заяви на повернення. (Важливо: повернення приймаємо лише Новою Поштою!). Вартість доставки оплачує покупець згідно з тарифами Нової пошти. Але наразі можна скористатися послугою «Легке повернення» (вартість доставки повернення покриває Нова Пошта). Зверніть увагу: якщо повернення товару пов’язане з браком, то відправлення повернення буде здійснюватися за наш рахунок.
- Дочекатися Viber-повідомлення або телефонного дзвінка від менеджера про надходження повернення на склад. Кошти за товар будуть переведені протягом трьох робочих днів з моменту прийняття товару.
- Деякі категорії товарів, такі як боді, не підлягають поверненню та обміну згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172.
УВАГА! Вироби приймаються на повернення лише за умови збереження товарного вигляду:
- наявність паперових етикеток та ярликів;
- в оригінальному пакуванні зі штрих-кодом;
- охайно складений товар у непошкодженому оригінальному пакуванні;
- відсутність слідів носіння, прання, забруднень та запахів.
Просимо вас дбайливо ставитися до виробів при примірці, не залишати сліди тонального крему, помади, дезодоранту.
Важливо!
При отриманні повернення без вищевказаних умов або у неналежному стані (без дотримання товарного вигляду) ми залишаємо за собою право таке повернення не приймати.
У разі незабрання товару з Нової Пошти (якщо покупець не забрав замовлення або не з’явився за замовленням до відділення), він зобов’язується компенсувати вартість доставки. У разі неоплати доставки на балансі покупця формується заборгованість, а наступні замовлення будуть відправлені лише після її погашення. Якщо на балансі покупця є кошти, ми можемо використати їх для погашення цієї заборгованості.
У разі часткового повернення замовлення – вартість залишених товарів буде перерахована з урахуванням моментальних знижок та інших знижок, що залежать від кількості товарів у кошику. (Умова діє тільки для роздрібного покупця)